ביטוח נסיעות לחו"ל

טסים לחו"ל? הכול טוב ויפה עד הרגע בו נגרם נזק לכם או לרכושכם.
ביטוח נסיעות לחו"ל אשר מספק מענה כספי ואף נחשב לשירות מציל חיים הוא מוצר שחובה להכיר.

מהו ביטוח נסיעה לחו"ל?

כל אזרח ישראלי מחזיק בביטוח בריאות ממלכתי, הניתן לו דרך אחת מקופות-החולים דבר שמקנה לו אפשרות לקבלת אבחונים, טיפולים רפואיים ורכישת תרופות בסבסוד קופת-החולים. חשוב לזכור שביטוח מסוג זה (או כל ביטוח בריאות אחר) אינו תקף ברגע שעולים על מטוס ועוזבים את ישראל. ביטוח נסיעות לחו"ל מיועד למלא חלל זה בדיוק באופן מקיף ולהעניק פיצוי כספי במצבים שונים של פגיעה בחו"ל, בתרחישים מוגדרים. הביטוח יעניק כיסוי עד לסכום מקסימלי מסוים שנוטה להיות גבוה, כאשר גובה הפיצוי שיתקבל בפועל תלוי במקרה הספציפי.

אילו סעיפים נוספים כולל ביטוח נסיעות לחו"ל?

מעבר לפגיעות ונזקים הנגרמים במדינת היעד, מעניק ביטוח נסיעות לחו"ל כיסויים אפשריים נוספים. ביניהם כיסוי עבור ביטול נסיעה עקב נסיבות שונות – אשפוז נוסע או אדם אחר הקרוב לו. הטסות רפואיות לארץ, פינוי יבשתי, פינוי אווירי או ימי, העברת גופה, הגנה משפטית מהליכים פליליים בחו"ל, חבות כלפי צד שלישי ועוד. כיסוי מטען וכבודה של המבוטח יעניק פיצוי כספי במקרה שתכולה שהוגדרה מראש ניזוקה, נגנבה או אבדה בחו"ל.

סוגים שונים של ביטוחים

ביטוח נסיעות לחו"ל כולל מגוון סוגים הנחלקים על פי סוג האוכלוסייה או המטרה של אותה נסיעה.
הסוגים הפופולאריים ביותר הקיימים עבור ביטוח נסיעות לחו"ל הם:
*ביטוח נסיעות סטנדרטי והבסיסי ביותר מבחינת הכיסויים שלו, שמתאים לנסיעות קצרות למטרות נופש.
*ביטוח נסיעות עבור טיולים אתגריים (ביטוחי תרמילאים). ביטוח זה כולל כיסוי רחב יותר, המכיל סעיפים שלא קיימים בהכרח בביטוחים הבסיסיים כגון: כיסוי במקרה של פגיעה כתוצאה מפעילות אתגרית (בנג'י, צלילה, צניחה ועוד) או שירותי חילוץ והצלה במדינת היעד.
*ביטוח נסיעות לחו"ל לקהל נוסעים בעל מאפיינים ייחודיים. לדוגמא ביטוח נסיעות לנשים בהריון ולאנשי עסקים אשר מעניקים כיסויים ייחודיים ונחשבים למורכבים וליקרים במיוחד.

לקבלת הצעה ומידע נוסף בנוגע לביטוח נסיעות לחו"ל – צור קשר
או השאר פרטייך וניצור עמך קשר בהקדם: